Všeobecní administrativní pracovníci

Vaše úkoly:
- Telefonická péče o zákazníky a poradenství v oblasti vnitřních služeb (příchozí i odchozí hovory).
- Příprava, sledování nabídek a obecné obchodní činnosti.
- Podpora evidence zakázek a plánování tras. Odpovědnost za zajištění bezproblémového procesu dodávek jako důležitý článek mezi dispozicí, řidičem a zákazníkem.
- Péče o adresy a zákaznická data v našem CRM systému.
- Realizace prodejních kampaní.

Naše požadavky:
- Zkušenosti v oblasti plánování tras a vedení expedičních řidičů
- Komunikativní a přátelské vystupování
- Flexibilita a týmovost
- Pracovní přístup orientovaný na zákazníka a úspěch
- Dobrá znalost PC a běžných kancelářských programů
- Dobrá znalost němčiny slovem i písmem

IBS nabízí:
- Silnou značku s 50-ti lety zkušeností v podnikání
- Bezpečné pracovní místo v podniku orientovaném na budoucnost a vynikající příležitosti k rozvoji
- Odměny orientované na úspěch
- Nejlepší know-how v oboru díky dlouholeté mezinárodní činnosti
- Nejmodernější komunikační techniku

Vydejte se s námi na novou kariérní cestu. Těšíme se na Vaši žádost (personal@ibs-scherer.de)!
IBS Scherer GmbH Vaše kontaktní osoba: Sascha Wejlupek Tel.: 0049-6701-9383-0 www.ibs-scherer.cz


Telefonický a e-mailový kontakt viz výše.

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Kladno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Sascha Wejlupek
313 100 629
personal|ibs-scherer#cz







Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?