Všeobecní administrativní pracovníci

Pokud máte zájem stát se součástí naší firmy, rádi uvidíme Váš životopis na mailu prace@oknamacek.cz. Do předmětu zprávy prosím napište PROSTĚJOV. Přesný termín výběrového řízení zatím není stanoven. Více informací na stránkách společnosti www.oknamacek.cz/volna-mista.
Naše společnost Okna Macek a.s., hledá nového kolegu či kolegyni na pobočku do Prostějova.

Náplň práce: Vašim úkolem bude poskytovat zákazníkům informace a rady o našich produktech, zpracovávat poptávky, vytvářet cenové kalkulace a uzavírat smlouvy. Všemu Vás naučíme. Na začátku je školení, které Vás připraví na dotazy zákazníků, budete umět pracovat v našich počítačových programech a umět spočítat cenu. A pokud si nebudete vědět s něčím rady, zkušení kolegové jsou vždy připraveni pomoci.

Nabízíme: práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti. K základní mzdě dostanete odměny za uzavřené smlouvy, a navíc elektronickou stravenkovou kartu a 3 dny sick days.

Plat od:
25 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Prostějov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Personální oddělení
prace|oknamacek#cz







Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.