Číšníci a servírky

Lázeňské hotely MIRAMARE přijmou do svého týmu
ČÍŠNÍKY A SERVÍRKY pro provoz v Lázeňském hotelu NIVAMARE Pozlovice.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
• nabídka, servis pokrmů a nápojů
• dodržování zásad stolování, hygienických předpisů
• součinnost a spolupráce s hotelovou kuchyní a ostatními úseky hotelu
• udržování čistoty a pořádku na pracovišti
POŽADUJEME
• vzdělání nebo praxi v oboru, příp. ochotu se zaučit
• flexibilitu a ochotu pracovat ve směnném provozu vč. víkendů a svátků
• přirozený projev, preciznost a smysl pro detail
• trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost
NABÍZÍME
• příjemné pracovní prostředí v české rodinné firmě
• motivující finanční ohodnocení (základ ní plat + příplatky + bonusy)
• roční odměnu
• samostatnou práci a možnost seberealizace
• zaměstnanecké slevy a zvýhodněné rekreace v rámci ROYAL SPA
• možnost zajištění ubytování a zaměstnaneckého stravování
• příspěvek na dopravu

Plat od:
25 500 - 27 500 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Číšník/servírka
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Dagmar Hlaváčková
577659104
sekretariat|miramare-luhacovice#cz






Podobné nabídky práce

Číšníci a servírky

Karlovy VaryRDMA s.r.o.
od 21 300 Kč

Číšníci a servírky

PrahaBO-LING s.r.o.
od 21 300 Kč

Číšníci a servírky

Žďár nad SázavouJana Novohradská
20 000 - 23 000 Kč

Číšníci a servírky

TáborXIN-YANG EUROPE s.r.o.
od 21 300 Kč

Číšníci a servírky

KlatovyHorest Group s.r.o.
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.