Ostatní odborní pracovníci v oborech příbuzných kartografii a zeměměřictví

Pozice: Ostatní odborní pracovníci v oborech příbuzných kartografii Kontakt: Trávníček Václav Ing., tel.: 318 622 961, e-mail: vaclav.travnicek@cuzk.cz První kontakt : Motivační dopis společně s životopisem zasílejte v termínu do 3. 4. 2024 na e-mail: vaclav.travnicek@cuzk.cz Náplň práce: zařazení dle katalogu správních činností- 2.57.11-Zajišťování správy informačních systémů veřejné správy. Metodické usměrňování uživatelů, definování jejich problémů a jejich řešení se všemi účastníky správy informačních systémů, např. správa operačních systémů databází, sítí apod. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek z FKSP, stravenky, 5 dnů sick days Nástup od 15.4.2024 nebo dle dohody, nejdéle do 6/2026. Mzda: 25 000,- až 37 000,- Kč Místo výkonu práce: Katastrální úřad pro Středočeský kraj, pracoviště Příbram, Pod Šachtami č.p. 353, Příbram IV

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Geodet / geodetka - brno

Česká republika, okres Brno-městoJOBSYSTEM s.r.o.

Ostatní odborní pracovníci v oborech příbuzných kartografii a zeměměřictví

PrahaKatastrální úřad pro Středočes
20 000 - 29 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oborech příbuzných kartografii a zeměměřictví

PrahaKatastrální úřad pro Středočes
21 000 - 31 000 Kč

Kartografové a zeměměřiči

BrnoKVADRANT, spol. s r.o.
od 28 000 Kč

Kartografové a zeměměřiči

Jindřichův HradecGPROFI, s.r.o.
22 500 - 40 000 Kč

Kartografové a zeměměřiči

BrnoGB-geodezie, spol. s r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.