Odborní asistenti v administrativě

Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky. Náplň práce: dílčí úkoly na projektech společnosti, administrativní podpora oddělení marketingu a obchodu, analýzy, reporting, monitoring trhu. Požadavky: středoškolské vzdělání s maturitou, dobrá znalost práce na PC - balíček Microsoft Office, organizační schopnosti, analytické a kreativní myšlení, zodpovědnost, pečlivost a smysl pro detail, výborná znalost českého jazyka. Zaměstnavatel nabízí: mzdu na základě zkušeností s motivační složkou dle odvedených výsledků, možnost kariérního růstu, notebook a služební telefon, flexibilní pracovní dobu, stravenky 100 Kč/den, příspěvek na penzijní / životní pojištění. Kontakt zasláním životopisu na e-mail: personalni@eurona.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.