Skladník (Olomouc)

Vaše náplň práce
  • jedná se o manuální, fyzicky náročnější práci (těžší břemena)
  • odpovědnost za činnosti související se skladováním a distribucí
  • příjem, výdej a umísťování zboží
  • příprava objednávek
  • reklamace
  • spolupráce s oddělením obchodu a distribuce
  • zodpovědnost za svěřený úsek skladu, řešení případných závad, navrhování nápravných opatření
  • zodpovědnost za dodržování bezpečnostních předpisů

Váš profil
  • zodpovědnost, loajalita
  • schopnost organizace položek skladu
  • ochota pracovat v týmu
  • uživatelská znalost práce na PC

Naše nabídka
  • mzdové ohodnocení 25.500 (čistá měsíční mzda) + sezónní příplatky
  • perspektivní a zajímavá práce v dynamicky se rozvíjející české firmě
  • pracovní doba: PO - PÁ, VOLNÉ VÍKENDY, třísměnný provoz
  • příjemné pracovní prostředí
  • možnost osobního a profesního růstu
  • systém zaměstnaneckých benefitů
  • místo výkonu práce: Olomouc - Chválkovice
  • nástup možný ihned


Pokud Vás tato pozice zaujala, prosím zašlete nám životopis s kontakty. Děkujeme, ozveme se Vám.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Vedoucí skladu

Kopřivnice, Kopřivnice 1Trenkwalder a.s.



Podobné nabídky práce

Provozní technici v dopravě

České BudějoviceRobert Janák s.r.o.
od 35 000 Kč

Pracovníci v dopravě a přepravě

PříbramDORYS CZ, s.r.o.
30 000 - 33 000 Kč

Provozní technici v dopravě

BrnoLECHNER CZ, s.r.o.
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?