Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

Pícha Dominik, tel.: 725 852 086 - pouze v pondělí

Nutná znalost thajských masáží. Thajština výhodou pro komunikaci s kolegy/kolegyněmi.

Plat od:
22 000 - 23 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Masér
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pícha Dominik
725 852 086


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

PoděbradyLázně FELICITAS s.r.o.
23 000 - 25 000 Kč

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

PrahaKlinika Na Košíku s.r.o.
od 35 000 Kč

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

Jindřichův HradecLe glifi s.r.o.
od 19 500 Kč

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

Žďár nad SázavouV.Klimeš & L.Klimeš CZ s.r.o.
18 900 - 19 000 Kč

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

PísekLÁZNĚ HOTEL VRÁŽ s.r.o.
od 15 500 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.