Key Account Manager

Vaše náplň práce
  • dostanete na starost přidělené portfolio zákazníků, o které se budete starat
  • vašim denním chlebem budou listingy, akce, promoce, roční vyjednávání a také práce s Excelem a PowerPointem
  • budete se hodně kamarádit s tabulkami (Excel), počítat ceny, marže, apod.
  • budete analyzovat, jak si vedeme u vašich zákazníků, tyto analýzy následně interpretovat a prezentovat v rámci firmy
  • budete často v kontaktu s naším oddělením logistiky/plánování a trade marketingem
  • budete občas jezdit k zákazníkům a na „store-checky“, proto řidičský průkaz a nějaké najeté kilometry jsou na této pozici samozřejmostí

Váš profil
  • potřebujete alespoň krátké předchozí obchodní zkušenosti z oblasti FMCG a povědomí o tom, jak se jedná s řetězci
  • znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • vlastníte řidičský průkaz sk. B
  • práce na PC, Excel, Powerpoint


Naše nabídka
  • 5 týdnů dovolené
  • 13. plat (dle pravidel společnosti)
  • Služební automobil a notebook
  • Možnost využití Home office až 2 dny v týdnu
  • Pravidelné vzdělávání a školení
  • Firemní benefity (dle pravidel společnosti)
  • Elektronické stravenky
  • Penzijní připojištění (dle pravidel společnosti)
  • Firemní svačinky
  • Možnost nákupu firemních výrobků
  • Možnost zvýhodněných telefonních tarifů
  • Výborná jídelna v budově
  • Firemní akce
  • Káva s mlékem z kunínské mlékárny – co vypijete

Pracoviště:
Opatov, Praha 11
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • potřebujete alespoň krátké předchozí obchodní zkušenosti z oblasti FMCG a povědomí o tom, jak se jedná s řetězci
  • znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • vlastníte řidičský průkaz sk. B
  • práce na PC, Excel, Powerpoint


Bonusy:

  • 5 týdnů dovolené
  • 13. plat (dle pravidel společnosti)
  • Služební automobil a notebook
  • Možnost využití Home office až 2 dny v týdnu
  • Pravidelné vzdělávání a školení
  • Firemní benefity (dle pravidel společnosti)
  • Elektronické stravenky
  • Penzijní připojištění (dle pravidel společnosti)
  • Firemní svačinky
  • Možnost nákupu firemních výrobků
  • Možnost zvýhodněných telefonních tarifů
  • Výborná jídelna v budově
  • Firemní akce
  • Káva s mlékem z kunínské mlékárny – co vypijete

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Prodej a obchod, Prodej a obchod: Key Account Manager
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Lainová
m#lainova|trenkwalder#com






Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.