Obchodní referenti

Kontakt je možný POUZE e-mailem nebo telefonicky.

Co vás na této pozici čeká?
- každodenní komunikace a řešení požadavků s klíčovými zákazníky
(také mimo EU) a obchodními manažery
- zodpovědnost za příjem, zpracování a odeslání objednávek v podnikovém systému
- podpora při vyřizování zákaznických reklamací;
- zadávání požadavků na dopravu
- spolupráce a komunikace s plánovačem výroby, expedičními skladníky, logistikou a ostatními odděleními v rámci společnosti

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- potřebujeme pohodového, příjemného a komunikativního kolegu, který se bez problémů domluví anglicky jak ústně tak i písemně
- hledáme člověka se smyslem pro týmovou spolupráci, ne sólistu
- někoho kdo se nebojí práce s PC, dobře ovládá programy MS Office
- ideálně má zkušenost na obdobné pracovní pozici
- je ochotný učit se novým věcem, nebojí se změn
- je systematický, časově flexibilní a umí si práci dobře zorganizovat

Zaměstnanecké výhody:
Co u nás najdete:
- velmi dobré mzdové ohodnocení
- týden dovolené navíc
- 2x sick day,
- pružnou pracovní dobu, zkrácený úvazek 37,5 hod/týden
- nadstandardní příspěvek na penzijní připojištění
- 51 Kč denně stravenkový paušál
- kantýna a teplá jídla na pracovišti (výběr z 6 jídel)
- kafetérie
- podporující tým a stabilitu mezinárodní společnosti

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Šternberk
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Marcela Crhonková
587805204
nabor|robertshaw#com






Podobné nabídky práce

Obchodní referenti

UničovDAVON s.r.o.
od 40 000 Kč

Obchodní referenti

Brno-venkovATTACKTRADE spol.s r.o.
27 000 - 31 000 Kč

Obchodní referenti

JihlavaMoravia Lacto a.s.
24 000 - 25 000 Kč

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

TřinecMEPAC CZ, s.r.o.
25 000 - 60 000 Kč

Obchodní referenti

PříbramCLA Distribution, s.r.o.
12 000 - 14 000 Kč

Obchodní referenti

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 41 500 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.