Odbytoví agenti

Požadujeme: Vzdělání: VŠ nebo ÚSO s maturitou - technického směru, řidičský průkaz B, jazykové znalosti: anglický jazyk slovem i písmem + další jazyk - základy, znalost ochodního jednání, čtení technické dokumentace, tvorba prezentace firmy. Nabízíme: perspektivu ve firmě s mnohaletou tradicí, dobré platové a pracovní podmínky. Zaměstnanecké výhody: odborná školení, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu, příspěvek na závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, věrnostní odměny. Kontakt: osobně, e-mailem či telefonicky.

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Beroun
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
06.03.2024
Obor a Profese:
Supply Chain Specialist
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc.Petr Dlouhý MSc, Jana Komínková
311 575 217; 311 575 501
petr#dlouhy|buzuluk#cz / jana#kominkova|buzuluk#cz






Podobné nabídky práce

Celní deklaranti

HodonínT Machinery a.s.
od 25 000 Kč

Odbytoví agenti

HodonínK R O N, s.r.o.
od 27 000 Kč

Celní deklaranti

Praha-východSCHENKER spol. s r.o.
38 000 - 42 000 Kč

Celní deklaranti

OpavaStoklasa textilní galanterie s
od 28 000 Kč

Odbytoví agenti

NáchodABC díly s.r.o.
28 000 - 32 000 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?