Řídící pracovníci v oblasti zásobování a nákupu

13241 Řídící pracovníci v oblasti zásobování a nákupu
ZamK
Kontakt: osobně po předchozí domluvě, telefonicky , e-mailem.

Zodpovědnost za řízení a organizaci oddělení Řízení zásob. Monitoring a kontrola výrobních plánů, skladových zásob a příprava analýz. Reporting pro vedení společnosti.
Korejský jazyk-C1 (každodenní komunikace s korejským vedením).
Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravu, penzijní připojištění.

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
19.09.2023
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Michaela Pavlíková
552 306 417
pavlikova#michaela|swhitech#cz







Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.