Kuchaři (kromě šéfkuchařů), pomocní kuchaři

Upřesňující informace: zástup po dobu nemoci Kontakt telefonicky, e-mailem, telefonicky.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pomocní kuchaři

TáborNemocnice Tábor, a.s.
od 29 770 Kč

Pomocní kuchaři

TáborFoodTab s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů), pomocní kuchaři

TáborFoodTab s.r.o.
50 000 - 70 000 Kč

Šéfkuchaři a šéfcukráři

TáborDuc Trong Ha
50 000 - 60 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

TáborStřední průmyslová škola stroj
18 900 - 23 510 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

TáborJana Valentová
od 27 000 Kč



Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

BruntálDomov pro seniory Vrbno, přísp
18 900 - 23 510 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

PřerovDomov Alzheimer Přerov z.ú.
28 000 - 30 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

HavířovZappares Pub s.r.o.
od 42 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Bruntál2M Production Agency s.r.o.
45 000 - 70 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Hrádek nad NisouRestaurant Hrádek n. N. s.r.o.
od 40 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?