Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

VYHRAZENO pro OZZ, OZP. První kontakt e-mailem: jelinkova@unikacentrum.cz
Náplň práce: poskytování rekondičních masáží, zkrácený pracovní úvazek: max 30 hodin/týden, nebo míň po domluvě.
Pracovní doba: od pondělí do pátku od 6:00 do 18:00 hodin (ranní a odpolední směny).
V případě oboustranné spokojenosti bude pracovní smlouva po roce prodloužena.

Pro zájemce bez masérského kurzu je možno se domluvit na dodělání kurzu ve spolupráci s ÚP.


Plat od:
14 625 - 19 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Masér
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Martina Jelínková
jelinkova|unikacentrum#cz






Podobné nabídky práce

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

PoděbradyLázně FELICITAS s.r.o.
23 000 - 25 000 Kč

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

PrahaKlinika Na Košíku s.r.o.
od 35 000 Kč

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

Jindřichův HradecLe glifi s.r.o.
od 19 500 Kč

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

Žďár nad SázavouV.Klimeš & L.Klimeš CZ s.r.o.
18 900 - 19 000 Kč

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

PísekLÁZNĚ HOTEL VRÁŽ s.r.o.
od 15 500 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?