OBCHODNÍ REFERENT | PŘÍBRAM

Společnost podnikající v oblasti prodeje elektroinstalačního materiálu hledá vhodné kandidáty na pozici Obchodní referent.

Máte vzdělání v elektrotechnickém oboru či již máte pracovní zkušenost na obdobné pozici? Vyznáte se v problematice silnoproudu?

Pak možná hledáme právě Vás!

Co bude náplní práce?

- Komunikace a péče o zákazníky na pobočce
- Zpracování nabídek a zakázek
- Spolupráce s obchodním oddělení a oddělením nákupu a logistiky
- Komunikace s dodavateli
- Práce v systému SAP a CRMZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Příbram
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání technického směru - ideálně v oblasti elektrotechniky
- Praxe na obdobné pozici
- Znalost elektroinstalačního materiálu - silnoproudu
- Uživatelská znalost MS Office
- Znalost programu SAP a CRM výhodou!

Bonusy:

- Měsíční bonusy
- 25 dní dovolené
- Stravenky
- Benefitní program v hodnotě 6000 Kč ročně
- 13. plat při splnění cílů firmy
- Další rozvoj formou školení a vzdělávání
- Příspěvek na penzijní pojištění 500 Kč/měsíc

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Obchodní referent
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Praha Recruitment (GR)
(+420) 242 456 400
K#Pavelkova#405557203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?