Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností jinde neuvedení

Vzdělání - VŠ technického směru nebo ekonomického směru
Angličtina.- komunikační jazyk s česky mluvícími kolegy
Ruština - slovem i písmem, reporty nadřízeným pracovníkům v mateřské společnosti
Týmový hráč, proaktivní postoj, schopnost plnit náročné projekty v termínech a v závislosti na měnícím se prostředí, výborné analytické a komunikační dovednosti.
Kurzy zvyšování kvalifikca přínosem, praxe vítaná.

Plat od:
125 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Šárka Kudrnová
lafe#careers|eu#lukoil#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti životního prostředí

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
25 280 - 37 170 Kč

Řídící pracovníci v průmyslové výrobě

HodonínRIGUM, s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?