Zprostředkovatelé finančních transakcí a finanční makléři

Hledáme nového kolegu, který se orientuje, nebo by rád, ve světě financí a chtěl by nám pomoci s novou příležitostí, kterou je sjednávání DIP (dlouhodobý investiční produkt). Rád pracuje s lidmi, má výborné komunikační schopnosti. Svěříme Vám portfolio klientů, o které se budete aktivně starat a poskytovat jim servis jejich zajištění. Předešlé zkušenosti nejsou podmínkou, ale jsou vítány. Nástup možný ihned.
Nabízíme: vícesložkové odměňování, IT i kancelářské zázemí, kompletní profesionální zaškolení.
Po zaslání životopisu vás budeme kontaktovat.

Plat od:
40 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Labem
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Makléř
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Václav Cinkanič
vaclavcinkanic86|gmail#com






Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.