Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

Náplň práce:
Poradce v odborných záležitostech pro ostatní zaměstnance
Provádí speciální úkony a vede projekty
Provádí standardizaci a navrhuje zlepšování procesů
Příprava a aktualizace školicích podkladů, aktualizace příslušných směrnic
Školení uživatelů při zavádění nových procesů
Koordinace spolupráce mezi jednotlivými odděleními a úseky v souvislosti s aplikací nových procesů
Personální úkony v rámci svěřeného útvaru
Zodpovědnost za dodržování firemních nařízení a zákonných požadavků
Zavádění standardů

První kontakt e-mailem.

Plat od:
53 484 Kč
Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Náborář
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Gabriela Sedláková
gabriela#sedlakova|cz#bosch#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 70 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 55 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 38 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů

PrahaJT International spol. s r.o.
od 60 530 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?