Obchodní referenti

REFERENT OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - LOGISTIK Nástup možný ihned. Náplň práce: práce v systém Helios Green komunikace se zákazníky přijímání a zpracování objednávek a odvolávek spolupráce s plánováním výroby, projektovými manažery spolupráce s oddělením kvality při řízení reklamace účast na výrobních poradách archivace dokladů zadávání příkazů k expedici, spolupráce se skladem, tisk expedičních štítků zajišťování logistických záležitostí /zařízení přepravy, správné balení expedovaného zboží, odpovídající dokumentace/ odpovědnost za správnost údajů v systému /ceny, odběratelská čísla, adresy…/ Požadavky: Uživatelská znalost MS Office, Helios Green výhodou, znalost a orientace v zákaznických portálech, znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, časová flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost. Zaměstnanecké výhody: Sodexo karta, 20% prémie, stravenkový paušál, dny dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní spoření, příspěvky na letní tábory a lyžařské výcviky pro děti a jiné. První kontakt: telefonicky (po-pá 8-16 h.), osobně, emailem. ov.:4.3.24

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Obchodní referenti

VsetínPROROK SPORT, s.r.o.
20 000 - 25 000 Kč



Podobné nabídky práce

Obchodní referenti

BřeclavOSTRATICKÝ, spol s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Obchodní referenti

Karlovy VaryElektro, výrobní družstvo v Be
od 35 000 Kč

Obchodní referenti

Hradec KrálovéTOORS CZ, s.r.o.
29 000 - 34 000 Kč

Obchodní referenti

VsetínPROROK SPORT, s.r.o.
20 000 - 25 000 Kč

Obchodní referenti

PřerovALBO okna - dveře s.r.o.
25 000 - 40 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti umění a kultury jinde neuvedení

HlinskoMěstský kulturní klub Hlinečan
30 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.