PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Kühn Jitka, e-mail: Jitka.kuhn@accolade.comNový kolega/nová kolegyně bude…" Zákaznická podpora pro pacienty (klienty firmy) v USA" Komunikovat s pacienty prostřednictvím telefonních hovorů, emailů a textových zpráv" Podpora dalších interních týmů v rámci procesování požadavků od pacientů" Budovat vztahy s klienty a podporovat porozumění zdravotnického systému v USAHledáme:" Předchozí zkušenosti se službami zákazníkům ve zdravotnictví, pojišťovnictví, farmacii nebo jiném odvětví výhodou" Výbornou znalost anglického jazyka (C1/C2), silné komunikační dovednosti v písemné i ústní formě v oblasti zdravotnictvíZAM. VÝHODY :- 5 týdnů dovolené + osobní volno - 1 den placeného volna za dobrovolnictví ročně - Sodexo Gastro Pass Card- Flexi Pass karta nebo Multisport karta