Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

životopis a motivační dopis na adresu dana.jakubcova@museumofbricks.cz.
Hlavní manažer/ka bude mít na starosti celý chod naší největší pobočky v Praze na Národní.
Pokud máte zkušenosti s vedením týmu alespoň 3 roky a jste schopni efektivně vést tým, motivovat zaměstnance a vytvářet přátelskou atmosféru v pracovním prostředí, tak jste nás člověk :-).


Co očekáváme:
Vedení a rozvoj týmu zaměstnanců včetně plánování směn a monitorování pracovního výkonu
Zajištění efektivního provozu muzea, včetně správy zásob, výstavního prostoru a obchodu
Komunikace s návštěvníky a zajištění jejich spokojenosti (komunikativní znalost AJ)
Minimálně 3 roky zkušeností s vedením týmu
Vynikající komunikační a organizační dovednosti
Cit pro pořádek
Zájem o Lego

Co nabízíme:
Práci pouze na 15 dní v měsíci
Sick day
Příspěvek na dopravu
Zaměstnanecké slevy na produkty LEGO
Možnost osobního a profesního rozvoje
Kvartální odměny
provize z prodeje (od 1500,- výše)


Pro zájemce zasílejte svůj životopis a motivační dopis na adresu dana.jakubcova@museumofbricks.cz. Těšíme se na vaši přihlášku!
Sleva na Lego, odměny z prodaného zboží, rozvojové aktivity, firemní akce, sickday, příspěvek na dopravu

Plat od:
24 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.10.2023
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Dana Jakubcová
+420 721 043 717
Dana#jakubcova|museumofbricks#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

BenešovMuzeum umění a designu Benešov
33 000 - 43 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Hradec KrálovéKnihovna města Hradce Králové
od 28 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

Hradec KrálovéHKclean s.r.o.
od 26 000 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.