Řídící pracovníci v oblasti výzkumu a vývoje

A02 z:11/10/2023 (ZamK)
Náplň práce:
- vedení a dohlížení na vývoj realizovaný vývojovým týmem
- zodpovědnost přímo mateřské společnosti.
Požadujeme:
- znalost korejského jazyka slovem i písmem.
Kontakt emailem.

Plat od:
130 000 - 210 000 Kč
Pracoviště:
Frýdek-Místek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.11.2023
Obor a Profese:
Marketingový ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Svatava Pospíšková DiS.
731 654 031
svatava#pospiskova|bbv-ak#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti marketingu

Mariánské LázněGALA HOTELS, s.r.o.
od 40 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti marketingu

Mariánské LázněGALA HOTELS, s.r.o.
od 20 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oblasti výzkumu a vývoje

Česká LípaELETH company s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.