OBCHODNÍ REFERENT | ADMINISTRATIVA

Hledá se kolega/kolegyně na obchodní oddělení, který/á bude spolupracovat s kolegy na rozvoji obchodních kontaktů a bude působit jako zákaznícká podpora.

Jedná se spíše o administrativní pozici.

Náplň práce:

- Spolupráce při vyhledávání nových obchodních partnerů, rozšiřování prodejních sítí
- Zajištění zákaznické podpory
- Aktivní spolupráce se stávajícími distributory
- Evidence komunikace s obchodními partnery
- Spolupráce na provádění marketingových analýz
- Vypracování podkladů pro prodejní reportingyZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
38 000 Kč
Pracoviště:
Pardubický kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání
- komunikativní úroveň AJ
- znalost práce na PC - MS Office
- ŘP sk. B

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- závodní stravování
- bezúročné půjčky
- jazykové kurzy a další vzdělávání
a další benefity

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Obchodní referent
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Hradec Kralove (GR)
(+420) 495 213 748
K#Kavanova#403287203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?