Koordinátor se znalostí ukrajinského jazyka - Cheb

Jsi člověk, který má velmi dobré komunikativní schopnosti a kterého baví práce s lidmi a máš výbornou znalost ukrajinského a komunikativní znalost českého jazyka?
Pokud ano, hledáme právě Tebe. V současné době rozšiřujeme tým koordinátorů agenturních pracovníků do provozu logistické společnosti v Chebu.

Hledáme komunikativního člověka, který má přirozenou autoritu a férový přístup k lidem.

Náplní práce koordinátora v provozu bude:
- úzká spolupráce s vedoucími skladu (rozdělování práce zaměstnancům, dohled na vykonanou prací, předávání informací o docházce zaměstnanců)
- komunikace s agenturními zaměstnanci na denní bázi
- tlumočení správného postupu pracovních povinností
- vyřizování dotazů zaměstnanců v souvislosti s pracovním poměremZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
32 700 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- výborná znalost ukrajinského jazyka a komunikativní znalost českého jazyka nutností
- velmi dobré komunikativní dovednosti
- organizační schopnosti a odolnost vůči stresu
- znalost práce s PC (MS office)
- řp. sk. B

Bonusy:

- základní hodinová mzda 218 Kč/hod.
- osobní ohodnocení až 5000 Kč/měs.
- 25 dní dovolené/kalendářní rok
- služební telefon

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Tlumočník/překladatel
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Plzen (GR)
d#pajmova#395346203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Překladatelé, tlumočníci a jazykovědci

PrahaWing specimpex s.r.o.
21 800 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?