Hlavní účetní

*KO: Mackurová Pavla. Nabídky zasílejte do 31.8.2023 na e-mail: personalni@sirius-opava.cz.

Požadujeme:
- znalost účetního SW Gordic výhodou
- organizační a komunikační schopnosti,
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost.

Náplň práce:
- komplexní vedení účetnictví příspěvkových organizací
- účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků
- zajištění daňové agendy
- sestavování účetní závěrky, sestavování účtového rozvrhu
- vedení účetních knih

Nabízíme:
- penzijní připojištění,
- 5 týdnů dovolené,
- stravenky,
- služební mobil,
- příspěvky z FKSP.
Plat dle NV 341/2017 Sb. + příplatky.

Plat od:
27 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Opava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavla Mackurová
sirius#mzdy|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Rozpočtáři specialisté

LitoměřiceKabourek - VZT, s.r.o.
od 35 000 Kč

Specialisté v oblasti účetnictví

PrahaCarrier Refrigeration Operatio
80 000 - 100 000 Kč

Rozpočtáři specialisté

PardubiceStatutární město Pardubice
25 280 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?