Specialisté podpory podnikání, správci projektů

kontaktní osoba: Mejtský Miroslav, e-mail: hlasenkavolnehomista@gmail.com
1. kontakt: e-mailem

upřesňující informace:
Angličtina na úrovni rodilý mluvčí, bakalářské vzdělání.

Zájemci nechť zašlou svůj strukturovaný životopis s motivační dopis e-mailem na adresu hlasenkavolnehomista@gmail.com

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
20.07.2023
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Miroslav Mejtský
hlasenkavolnehomista|gmail#com






Podobné nabídky práce

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 400 - 28 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
26 600 - 33 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NáchodZ + M Logistics, spol. s r.o.
7 988 - 13 313 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ŠumperkMěsto Mohelnice
25 280 - 37 170 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KrnovZVOSKA s.r.o.
25 000 - 28 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaA.D.M. Plus s.r.o.
od 21 300 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.