Stavební technici přípravy a realizace investic, inženýringu

PRACOVIŠTĚ Kroměříž
- Náplň práce: Komunikace se subdodavateli - výběrová řízení, tvorba subdodavatelských SOD a objednávek, Komunikace s projektanty a investory, Příprava dokumentů pro stavbyvedoucí, Příprava a vyplňování KZP a TP
- Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru, Vhodné i pro absolventy, Znalost práce na PC (Buildpower, Kros, RTS), Řidičský průkaz skupiny B, Komunikační schopnosti, Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, důslednost, organizační dovednosti, Aktivní přístup, Chuť do práce a ochota učit se se novým věcem, Časovou flexibilitu
- Nabízíme: notebook, mobilní telefon, stravenky, příspěvek na autorizaci, vzdělávací kurzy dle individuálních potřeb pracovníků, firemní akce, nástup možný ihned
- Kontakt osobně na pracovišti nebo telefonicky Po-Pá (7:00 - 17:00 hod., paní Dohoráková, tel.: 777 161 267), popř. své písemné nabídky zasílejte na e-mail: info@keramod.cz, nebo poštou na adresu firmy.

Plat od:
45 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Kroměříž
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
08.04.2024
Obor a Profese:
Technik ve stavebnictví
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kateřina Dohoráková
777 161 267
info|keramod#cz






Podobné nabídky práce

Stavební technici provozní

PlzeňSpráva veřejného statku města
21 710 - 34 370 Kč

Stavební technici

BruntálSpráva silnic Moravskoslezskéh
25 100 - 32 820 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?