Fakturanti

příprava a zúčtování účetních podkladů, komunikace s odběrateli a dodavateli, správa obalového konta a související agenda, kompletní vedení agendy pro přepravu zboží, celní deklarace + zpracování podkladů pro celní řízení, správa e-shopu a komunikace se zákazníky, zodpovědnost za archivaci účetních dokladů , praktické zkušenosti s ekonomickým systémem POHODA výhodou

Plat od:
25 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Humpolec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michal Kulík
602176442
Info|boty-kulik#cz






Podobné nabídky práce

Účetní všeobecní

JičínLÁF NEREZ s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Účetní všeobecní

TřebíčFRITEX s.r.o.
35 000 - 45 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

JičínLPH Kbelnice s.r.o.
29 000 - 30 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

Jablonec nad NisouSCHURTER, společnost s ručením
od 35 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

České BudějoviceHANZALIUS HOLDING s.r.o.
od 35 000 Kč

Ostatní úředníci v oblasti účetnictví

ZlínMěsto Napajedla
od 21 710 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?