Všeobecní administrativní pracovníci

Prvotní kontakt:
Osobně:
tel.: 776 458 021, Po-Pá 10 - 14 hod
e-mail: yurchenko@formulio.cz

Náplň práce bude především práce s PC (email, MS Office), archivace smluv, evidence pošty, domlouvání schůzek, hlídání termínů, zajišťování chodu kanceláře, správa firemních dokumentů.
Znalost Českého jazyka – podmínkou

Plat od:
19 100 Kč
Pracoviště:
Mladá Boleslav
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.07.2023
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Maria Yurchenko
776 458 021
yurchenko|formulio#cz







Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?