Odborný rada - koordinátor rozvoje informačních systémů (728)

Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Odborný rada - koordinátor rozvoje informačních systémů se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
25. Krizové řízení, ochrana obyvatelstva a integrovaný záchranný systém
50. Hospodářská opatření pro krizové stavy a správa státních hmotných rezerv

Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k ZSS do 13. platové třídy (Příloha č. 2 Nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů).
Rozpětí osobního příplatku od 0 Kč do 50% částky odpovídající 50 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu.

Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru:
- Zpravidla na dobu neurčitou, v případě, že žadatel doloží doklad o vykonání úřednických zkoušek.
- Na dobu určitou, v případě, že žadatel zatím úspěšně nevykonal úřednické zkoušky (§ 21 odst. 2 ZSS). Doba určitá je stanovena v trvání 12 měsíců (§ 29 odst. 1 ZSS) se zkušební dobou v délce 6 měsíců (§ 29 odst. 2 ZSS). Úspěšným složením úřednických zkoušek se mění doba určitá na dobu neurčitou.
Další údaje o podmínkách výkonu služby stanovené ZSS naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra: https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 9. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna@sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
„NEOTEVÍRAT – VŘ – 06224/24-SSHR“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.


Více informací vč. formuláře žádosti naleznete na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

Plat od:
30 780 - 45 420 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

- Řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič je pro uchazeče výhodou.

Cizí jazyk:

Česky

Náplň práce:

- celostátní koordinace hospodářských opatření pro krizové stavy;
- tvorba a posuzování koncepce rozvoje informačních a komunikačních systémů s celostátní působností v oblasti koordinace hospodářských opatření pro krizové stavy a v oblasti vytváření, udržování a poskytování státních hmotných rezerv;
- posuzování a předkládání koncepčních návrhů na rozvoj informační podpory v oblasti plánování hospodářských opatření pro krizové stavy z hlediska provázanosti těchto systémů a databází s informačními systémy pro koordinaci a zabezpečení věcnými zdroji;
- zpracování specifikace a věcného zadání pro krátkodobý a dlouhodobý rozvoj, metodické řízení a součinnost při zajištění provozu informačních systémů pro koordinaci a zabezpečení věcných zdrojů za krizových situací a pro poskytování státních hmotných rezerv za krizových stavů a mimořádných situací;
- odpovědnost za provoz, rozvoj, kybernetickou bezpečnost a naplňování zásad GDPR informačního systému pro koordinaci a zabezpečení věcných zdrojů za krizových situací, definování jeho problémů a jejich řešení se všemi účastníky správy systému a zabezpečení metodického usměrňování uživatelů;
- spolupráce při zpracování podkladů do Plánu vytváření a udržování státních hmotných rezerv k zajištění bezpečnosti České republiky, Plánu nákupů, obměn a záměn pohotovostních zásob a zásob pro humanitární pomoc;
- výkon dalších úkolů uložených ředitelem odboru nebo přímým představeným, které jsou v náplni činnosti Odboru příprav pro krizové stavy

Nabízíme / benefity:

  • Penzijní pojištění
  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vlastní rekreační zařízení
  • Vzdělávání
  • - platové zařazení odpovídající příslušnému nařízení vlády ČR pro orgány státní správy
    - jistota zaměstnání v dobře fungující státní organizaci
    - přátelský kolektiv
    - možnost využití pružné pracovní doby
    - 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
    - stravenkový paušál
    - volnočasové poukázky na zdraví, kulturu, sport, knihy a vzdělávání
    - kartu MultiSport, FKSP kartu MultiSport
    - školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP

Nástup:
ihned nebo dle dohody
Obor a Profese:
IS/IT: Správa systémů a HW - Správce aplikačního SW, Státní a veřejná správa - Úředník, Státní a veřejná správa - Referent
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Barbora Lavičková
+420222806294
personalni|sshr#cz






Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?