Odborní pracovníci organizace a řízení

Prvotní kontakt:
e-mail: jiri.necesany@skoda-auto.cz
osobně :
tel +420326816804

Náplň práce
- koordinuje aplikaci předpisů a norem
- koordinuje aplikaci legislativy
- vyhodnocuje příležitosti a rizika
- koordinuje přípravu podkladů pro jednání
- vykonává expertní poradenskou činnost
- provádí benchmarking
- navrhuje nové metody a procesy relevantní pro svěřené projekty
- řídí náklady a investice
- požadujeme minimálně bakalářské vzdělání
- požadujeme znalost AJ na komunikativní úrovi, znalost dalších cizích jazyků výhodou
- zkušenosti z automobilového průmyslu či obdobnou pozicí výhodou

Plat od:
50 000 - 80 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2023
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Jiří Nečesaný
+ 420 326 816 804
jiri#necesany|skoda-auto#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéSpráva silnic Královéhradeckéh
od 28 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.