Odborní pracovníci organizace a řízení

Co u nás budete dělat?
- projektovat a konstruovat elektrická zařízení a linky v oblasti automobilového průmyslu
- tvořit projektovou dokumentaci
- specifikovat materiál
- tvořit bezpečnostní elektronické prvky a systémy
- komunikovat se zákazníky a dodavateli
- podporovat ostatní oddělení v oblasti elektro
- účastnit se na realizaci projektů

Co od Vás požadujeme?
- SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru elektro
- vyhlášku 50/78 Sb.
- znalost MS Office
- základní znalost německého nebo anglického jazyka podmínkou
- ruský/španělský jazyk výhodou
- řidičský průkaz skupiny B, ochotu cestovat
- znalost software Eplan P8, Eplan 5.70 výhodou
- znalost PLC (Simatic S7) a robotických systémů (Kuka, Fanuc) výhodou

Co od nás můžete získat?
- práci v ryze české firmě, které se daří a která je špičkou ve svém oboru
- práci v moderních a nových kancelářích kousek od centra města i vlakového nádraží
- možnost vycestovat za prací i do zahraničí
- pružné rozvržení pracovní doby
- variabilní finanční bonusy
- vzdělávací kurzy a školení
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- příspěvek na stravování
- firemní akce

Kontakt možný POUZE e-mailem.

Plat od:
45 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
10.04.2023
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Daniela Kapecová
daniela#kapecova|chropynska#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéSpráva silnic Královéhradeckéh
od 28 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.