Vedoucí provozu v ubytování, stravování a pohostinství (kromě školních jídelen a menz)

Prvotní kontakt:
tel.: 775381780
e-mail h.liliana@post

Požadavek:
- dobrý zdravotní stav
- odpovědnost,
nevhodné pro slabozraké a nevidomé

Další podmínky:
- zanalost prce na PC a ukrajinštině

Plat od:
17 300 Kč
Pracoviště:
Mladá Boleslav
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
20.12.2022
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Liliana Hajdečuková
775381780


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

LiberecDomov seniorů Vratislavice, př
od 20 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

MělníkZákladní škola a mateřská škol
25 040 - 31 800 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

TrutnovPekárny a cukrárny Náchod, a.s
26 000 - 50 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

PrahaJana Kratochvílová
10 000 - 14 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

BenešovLenka Procházková
od 135 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

BenešovMuzeum umění a designu Benešov
33 000 - 43 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.