Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Priesolova Lenka Ing., e-mail: lenka@praguefilminstitute.cz

Mezinárodní filmová škola s britskou akreditací www.praguefilminstitute. Cz hledá do svého týmu posilu s plynulou znalostí anglického jazyka.

Náplň práce:
- Zodpovědnost za přijímací řízení s novými uchazeči o studium (osobní schůzky, email, chat, video calls)
- Správa a rozvoj agenturní sítě zahraničních partnerů školy
- Organizační a administrativní pomoc se zajištěním provozu kanceláře
- Úzká spolupráce s dalšími členy týmu
- Správa webových stránek
- Pomoc s vytvářením a implementací nových firemních procesů
- Součinnost na provozu studijního oddělení
- Možnost dalšího kariérního rozvoje a zapojení do nových rozvojových projektů institutu
Jak poznáš, že jsi ten pravý/á?
- Plynulá znalost anglického jazyka
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Chuť se rozvíjet a učit se nové věci
- Znalost práce s PC na vysoké úrovni
- Příjemné vystupování, odolnost vůči stresu
- Předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
- Možnost práce na živnostenský list výhodou
Zaměstnanecké výhody: Možnost navštěvovat filmové kurzy institutu zdarma, příspěvek na dopravu, 4 týdny placené dovolené

Plat od:
27 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.12.2022
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Lenka Priesolova
lenka|praguefilminstitute#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéSpráva silnic Královéhradeckéh
od 28 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.