Specialisté v oblasti strategie

Profesionální technická podpora a konzultace, spolupráce se všemi zainteresovanými stranami. Budování a udržování silných vztahů se zákazníky, aktivní podílení na neustálém zlepšování služeb a udržení technické znalosti aktuální. Účast na pravidelných oficiálních školení a relací s aktualizací produktů poskytovaných prodejcem. Příprava a implementace zákaznické SD WAN služby založené na HLD/LLD. Mentorování mladších kolegů a zajištění pravidelného předávání znalostí. Vyžadována přesnost, efektivní spolupráce, pečlivost a profesionalita, práce v týmu a perfektní organizační schopnosti. Znalost směrovacích protokolů jako BGP a OSPF, redudantních protokolů jako VRRP A HSRP, Network Tunneling a Overlay. Předchozí zkušenost z mezinárodní společnosti výhodou. Výborná znalost anglického jazyka. Kontakt: e-mail: tereza.vodehnalova@ibs-sro.com

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaiLogistics Group s.r.o.
od 19 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaVeggie and food s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaiLogistics Group s.r.o.
od 19 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaVeggie and food s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

MikulovJednota, spotřební družstvo v
od 24 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

StrakoniceGornicky, s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?