Specialisté v oblasti personálního řízení

Kontakt: Ozan Samci Salih, tel.: 222 986 910, e-mail: ifno@yeyeagency.com

Vzdělání v oboru sociální vědy, komunikace nebo obchodní admistrativa.
Průmyslové nebo manažerské inženýrství a další související oddělení nebo ekvivaletní pole.
- zkušenosti s HR funkcemi, náborem, obchodní partnerstvím
- mít skvělé písemné a verbální komunikační dovednosti

Plat od:
30 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
03.08.2022
Obor a Profese:
Ekonom
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Salih Ozan Samci
222 986 910
salihozan|yeyeagency#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti marketingu

Rychnov n. KněžnouMATRIX a.s.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

SvitavyREHAU Automotive, s.r.o.
od 35 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PísekSLADOVNA PÍSEK o.p.s.
od 30 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

ZlínPAHOP, Zdravotní ústav paliati
od 30 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

Uherské HradištěKOVOPLAST, výrobní družstvo
od 30 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PrahaTeknos s.r.o.
od 45 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?