Montéři a opraváři elektrických vedení

Své zaměstnance hýčkáme hned několika atraktivními benefity:
o přispíváme na stravování, máme vlastní jídelnu i zdravé svačinky na pracovišti
o poskytujeme příspěvek na dopravu i bydlení
o rozvíjíme potenciál zaměstnanců prostřednictvím vzdělávacích kurzů
o pořádáme nezapomenutelné zaměstnanecké akce (večírky, zájezdy…)
o umožňujeme pružný začátek a konec pracovní doby (platí pro konkrétní pozice)
o nabízíme služební telefon, notebook a automobil i pro soukromé účely (platí pro konkrétní pozice)
o odměny za doporučení nového zaměstnance, odměny za pracovní / životní jubilea
a mnoho dalších...
Životopisy zasílejte na email personalista3@zlinaircraft.eu

Plat od:
140 Kč
Pracoviště:
Otrokovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Elektromontér
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Hana Blahušová
725 266 730
personalista3|zlinaircraft#eu






Podobné nabídky práce

Montéři a opraváři silnoproudých elektrických vedení

PrahaElektroline a.s.
25 000 - 40 000 Kč

Montéři a opraváři elektrických vedení

PrahaCapcom slaboproudé systémy s.r
28 000 - 33 000 Kč

Montéři lan a zdvihacích zařízení

LiberecMSV Liberec, s.r.o.
od 30 000 Kč

Montéři lan a zdvihacích zařízení

LiberecMSV Liberec, s.r.o.
od 28 500 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.