Agenti dopravy a přepravy

Administrace přepravních dokladů (kontrola dokladů k přijatým zásilkám, vystavování dokladů CMR, vystavování dokladů T1, Karnet TIR, kompletace dokladů pro sběrné kamiony, zapisování údajů do informačního systému, zastupování při celním řízení)
Pracovní doba od 8:00 hod do 16:30 hod, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, pak prodloužení na dobu neurčitou
Znalost práce na PC, znalost ruského a anglického jazyka výhodou

Kontakt je možný POUZE telefonicky nebo emailem.

Plat od:
23 000 - 28 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2022
Obor a Profese:
Supply Chain Specialist
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Filip Skácel
+420 777 253 019
kariera|egtexpress#com






Podobné nabídky práce

Odbytoví agenti

NáchodHRONOVSKÝ s.r.o.
24 000 - 26 000 Kč

Celní deklaranti

HodonínT Machinery a.s.
od 25 000 Kč

Odbytoví agenti

HodonínK R O N, s.r.o.
od 27 000 Kč

Celní deklaranti

Praha-východSCHENKER spol. s r.o.
38 000 - 42 000 Kč

Celní deklaranti

OpavaStoklasa textilní galanterie s
od 28 000 Kč

Odbytoví agenti

NáchodABC díly s.r.o.
28 000 - 32 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.