Recepční (kromě recepčních v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních)

MVP: Evropská 1692/37, 160 00 Praha 6 - Dejvice
Kontakt: Sekretariat@mojeambulance.cz
MOJE AMBULANCE vede ordinace praktických lékařů pro dospělé po celé ČR. Jedná se o první a jediné zdravotnické zařízení tohoto typu nabízející špičkové služby. Pro posílení týmu hledáme recepční.
Zam.výhody: 5 týdnů dovolené, stravenky, denní provoz, bez služeb, bez sobot a nedělí, částečná možnost plánování směn dle požadavků, příjemné pracovní prostředí.

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2021
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Sekretariat@mojeambulance.cz


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

KlatovyATLANTA WORLD Group s.r.o.
od 150 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

LiberecHotel Liberec s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Hradec KrálovéAlessandria Hradec Králové, sp
od 30 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

PoděbradyLázně FELICITAS s.r.o.
24 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?