Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

Náplň práce:
Implementace ERP systému v globální společnosti. Práce na zefektivnění finančních procesů, implementaci a automatizaci.

Zodpovědnosti:
o Vylepšit proces ERP
o Správa úkolů správce ERP
o Práce na optimalizaci a vylepšení funkčnosti ERP
o Podpora finančního týmu se s finančními reporty a automatizacemi
o Zpráva rolí a oprávnění NetSuite
o Uživatelské podpora NetSuite

Požadavky:
o Týmový hráč
o Orientace na proces a detail
o Finanční a účetní porozumění a pozadí
o Technický typ
o Porozumění databázovým / ERP systémům
o Ochotný se učit
o Plynulá angličtina

Týden dovolené navíc (celkem 200 hodin), stravenky, Sick days, Cafeteria systém, příspěvek na penzijní připojištění

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2021
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Andrea Knická
andrea#knicka|pricefx#eu






Podobné nabídky práce

Hlavní účetní

PrahaSmile Centrum s.r.o.
od 40 000 Kč

Hlavní účetní

PrahaHLAVNÍ MĚSTO PRAHA
od 21 800 Kč

Hlavní účetní

KroměřížKroměřížské technické služby,
od 40 000 Kč

Hlavní účetní

KarvináNový domov, příspěvková organi
23 390 - 34 370 Kč

Hlavní účetní

ChebHVG - Handels & Vertriebsgenos
25 000 - 30 000 Kč

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?