Mechanici a opraváři osobních automobilů

Požadujeme: ŘP sk. B. Kontakt: osobně na adrese Nádražní 512, Hostomice

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Beroun
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
05.04.2022
Obor a Profese:
Automechanik
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bohumil Kulička


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Mechanici a opraváři motorových vozidel

Hradec KrálovéMITRANS-HK s.r.o.
od 44 200 Kč

Mechanici a opraváři motorových vozidel

Jindřichův HradecAgroenergo MD s.r.o.
od 30 000 Kč

Mechanici a opraváři osobních automobilů

ChomutovAutoDům Chomutov spol. s r.o.
22 000 - 45 000 Kč

Mechanici a opraváři osobních automobilů

BrnoJaroslav Niziol
21 300 - 35 000 Kč

Mechanici a opraváři osobních automobilů

Nový JičínF. 67 s.r.o.
od 40 000 Kč

Mechanici a opraváři osobních automobilů

NymburkJaroslav Tichý
35 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.