Místo výkonu práce Pardubice. Vaší náplní práce bude:-Řízení a kontrola projektů -Plánování provozu (směny)-Hodnocení, vedení, motivace přímých podřízených-Produktová a komunikační školení operátorů-Vytváření reportů - interních a externích-Plnění dalších pracovních povinností dle přímého nadřízeného-Zpětná vazba hovoru, online náslech, supervize-Příprava a start projektu - realizace, plnění nastavených KPI projektu-Práce na telefonní lince - aktivní volání/přijímání hovorů - výpomoc v kapacitní nouzi, dle potřeby projektu, zvýšení výsledků projektu-Aktivně odbavuje příchozí / odchozí hovory v rozsahu dle pokynů nadřízeného na základě potřeb projektuHledáme člověka, který má:-Min. SŠ vzdělání-Min. 1 rok praxe operátora call centra-Jazykové znalosti - němčina- C1 - B2-Znalost práce s PC - uživatelská-Excel - pokročilá znalost-časovou flexibilitu (linky jsou v provozu 7-21)První smlouva na dobu určitou v délce 1 roku.Zaměstnanecké výhody: stravenky, 25 dní dovolené, zvýhodněný tarif na volání, firemní snídaně, akce pro zaměstnance, bonusy za věrnost/doporučení nového zaměstnancePrvní kontakt telefonicky nebo e-mailem - pracovní dny 8:00 - 14:00 hod.