Specialisté v oblasti ekonomie
Výběrové řízení č. 2024/57
Druh práce: zajišťování komplexní ekonomické a sociální činnosti statutárního města Olomouce - zařazené v odboru sociálních věcí Magistrátu města Olomouce
Co Vám můžeme nabídnout:
-pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.),
-zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců,
-příjemné pracovní prostředí,
-příspěvek na stravné,
-příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
-Flexi Passy,
-příspěvek na volnočasové pohybové aktivity,
-možnost jednorázové sociální výpomoci,
-bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace,
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-zajištění komplexního výkonu agendy správy dotací (výkon sociální práce, výkon SPOD, příspěvek na pěstounskou péči, prorodinná opatření),
-kontrola čerpání a užití, vyúčtování těchto dotací,
-usměrňování hospodaření odboru dle přidělených dotací, jeho vyhodnocování včetně kontroly účetní správnosti,
-realizace platebního a zúčtovacího styku s ekonomickým odborem, realizace schválených rozpočtových změn,
-zpracování výkazů, statistik a přehledů o čerpání poskytnutých dotacích dle pokynů MMOl, KÚOK, MPSV apod.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
-vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Obor: ekonomický nebo veřejná správa výhodou.
Praxe v oblasti majetku a ekonomiky výhodou, praxe ve veřejné správě v oblasti administrativy výhodou.
Jiné požadavky:
-velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel),
-dobré organizační schopnosti, důslednost, odpovědnost,
-schopnost samostatné práce,
-adaptabilita a flexibilita,
-dobré komunikační schopnosti a vstřícné jednání,
-flexibilita,
-řidičský průkaz skupiny B výhodou,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaže
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.