Ostatní uklízeči a pomocníci

Vyžadujeme: spolehlivost, chuť pracovat, časovou a regionální flexibilitu
Nepožadujeme praxi, ani vyučení v oboru. Práce na zaučení po nástupu do zaměstnání.

Nabízíme stabilní práci u zavedené firmy s motivační nástupní mzdou.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
19 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bogdan Greyda
greida3105|gmail#com






Podobné nabídky práce

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaFin Proekt spol. s r.o.
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaGISSAR s.r.o.
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaGISSAR s.r.o.
od 18 900 Kč

Pomocníci v kuchyni

PrahaELIDEMAT s.r.o.
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaKM-diamond s.r.o.
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaTREKVILA NÁHRADNÍ PLNĚNÍ s.r.o
25 000 - 26 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Pomocní kuchaři

od 19 500 KčLiberec Fratelliebe s.r.o.

Řidiči tahačů

21 300 - 30 000 KčMost Htc holland s.r.o.

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.