Číšníci a servírky

Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení.
Náplň práce: obsluha hotelového lobby baru.
Možnost ubytování mezi jednotlivými směnami.
Jistota výdělku.
Dále požadujeme: Časová flexibila, AJ, ochota učit se novým věcem, potravinářský průkaz, příjemné vystupování.

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Číšník/servírka
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Radka Venclová
495 777 115, 606 060 344
obchod|alessandria#cz






Podobné nabídky práce

Číšníci a servírky

PrahaEvelimax, s.r.o.
23 000 - 35 000 Kč

Číšníci a servírky

PrahaCafetal s.r.o.
21 300 - 21 500 Kč

Číšníci a servírky

PrahaMARINA RISTORANTE s.r.o.
od 21 300 Kč

Číšníci a servírky

PrahaA. R. GASTRO s.r.o.
od 25 560 Kč

Číšníci a servírky

PrahaCatrina experience s.r.o.
21 300 - 21 500 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?