Instalatéři, potrubáři, stavební zámečníci a stavební klempíři

Zpočátku by byla pracovní smlouva na dobu určitou prvního půl roku, pak smlouva na dobu neurčitou.
Lze u nás pracovat i na živnostenský list. V případě montáží nabízíme možnost většího výdělku. Dále požadujeme řidičský průkaz skupiny B-aktivního řidiče, schopnost samostatné práce, spolehlivost,asertivita, zvládání zátěže. Odpovědný přístup za kvalitu provedených prací a plnění termínů.
Práce je vhodná i pro absolventy, které rádi zaškolíme a naučíme, vše, co bude třeba.
Kontaktujte nás e-mailem, telefonicky (7:00 - 15:00)

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.05.2024
Obor a Profese:
Instalatér/topenář
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Marcela Beranová
777 122 369
Marcela#beranova|v-work#cz






Podobné nabídky práce

Instalatéři vodovodů

SemilyKrVaK s.r.o.
27 000 - 32 000 Kč

Potrubáři

PrahaROEZ ENERGO PRAHA, s.r.o.
od 24 000 Kč

Stavební zámečníci

Brno-venkovOldřich Weingart
45 000 - 50 000 Kč

Stavební instalatéři

České BudějovicePLYNOINSTALACE spol. s r.o.
29 000 - 35 000 Kč

Stavební zámečníci

PrahaKonstrukt M-2 s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?