Ostatní uklízeči a pomocníci


Podmínky pracovního poměru:
- náplní jsou provozní práce v MŠ (úklid, výdej stravy apod.)
- pracovní doba 6:30 - 10:30
- při oboustranné spokojenosti bude po roce pracovní poměr prodloužen
- možná kombinace s úvazkem pomocné kuchařky ve školní jídelně (celkem úvazek 7,5 hod. denně)

Požadujeme:
- zdravotní způsobilost
- praxe vítána
- zodpovědnost, pečlivost, samostatnost
- kladný vztah k dětem

Nabízíme:
- jistotu stabilního zaměstnání
- příjemný pracovní kolektiv
- příspěvek na stravování a další benefity z FKSP
-
Přihláška do výběrového řízení:
- strukturovaný životopis + krátký motivační dopis zašlete nejpozději do 12. 5. 2024 e- mailem na sekretariat@waldorf-brno.cz
- NEBO volejte na sekretariát školy 731 543 396
- vybraní uchazeči budou zváni na pohovory průběžně
příjemný kolektiv, příspěvek na stravování a další benefity z FKSP

Plat od:
10 115 - 10 615 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
03.06.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eva Rothová
511118311, 731543396
konkurz_zs|waldorf-brno#cz







Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.