Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Základní pracovní činnosti:
" Přejímání zboží, materiálu, kontrola dodacích listů a dalších dokumentů doprovázejících zboží, materiál.
" Ukládání, kontrola (vstupní a výstupní kontrola) a skladování zboží, materiálu.
" Příprava expedice materiálu, zboží podle rozpisů.
" Vyskladnění, vychystávání a expedice zboží, materiálu.
" Obsluha manipulační techniky a technologických zařízení.
" Organizace a dohled při nakládce a vykládce materiálu, zboží.
" Aktualizace údajů o zásobách, vedení záznamu o pohybu zásob a přehledu o zásobách zboží, materiálu.
" Hospodaření s vratnými obaly. Likvidace odpadu (balící folie, papír, kartony aj.), jeho následné správné uložení na určené místo.
" Vedení předepsané evidence a provádění inventarizací u jednotlivých položek.
" Nakládání s odpadem a zajištění úklidu skladových prostor.

Požadujeme:
pracovitost, spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, hmotná odpovědnost, ovládání počítače pro běžné kancelářské práce, numerická způsobilost

Kontaktovat e-mailem personalni@rdrymarov.cz, telefonicky 554252205 (pracovní dny 11-14) nebo osobně (čtvrtek 8-11 v administrativní budově společnosti RD Rýmařov).

Plat od:
23 400 Kč
Pracoviště:
Bruntál
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ludmila Mlčáková
554252205, 602539323
personalni|rdrymarov#cz







Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.