Obchodní referenti

Pracuj v realitách jako obchodník - zaměstnanec. Proč? Protože prodej nemovitostí i Tvá výplata bude takto v bezpečí a my tímto zajistíme kvalitu pro klienty. Asistentka Ti bude zajišťovat kontakty a Ty se věnuješ pouze tomu, co Tě baví. Nabízíme Ti firemní vozidlo, telefon, notebook, právní a realitní zaškolení - praxi nepožadujeme. Samozřejmostí je také bonusový zaměstnanecký program a skutečně "baby friendly přístup" - téměř všichni máme malé děti
A kdo jsme my?
Moderní a inovativní firma, která sleduje trendy a ráda se vzdělává, ale nezapomíná ani na pomoc potřebným (dárcovství krve, dětský domov) nebo na životní prostředí (EKO rules na pobočkách).
Od Tebe potřebujeme chuť komunikovat a učit se, dobrou uživatelskou znalost práce na PC a sociálních sítí, min. SŠ vzdělání s maturitou a ŘP. Tak neváhej a pošli nám svůj životopis na: prace@rkokno.cz.
Těšíme se na Tebe!

První kontakt e-mailem

Plat od:
36 000 Kč
Pracoviště:
Žďár nad Sázavou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
23.04.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Markéta Zápařková
prace@rkokno.cz


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Ostatní zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení

BrnoGenerální finanční ředitelství
23 860 - 33 970 Kč

Obchodní referenti

KroměřížAEV, spol. s r. o.
27 000 - 40 000 Kč

Ostatní zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení

BrnoGenerální finanční ředitelství
23 860 - 33 970 Kč

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

OlomoucRPSC ideas s.r.o.
od 25 000 Kč

Obchodní referenti

OstravaNIARA s.r.o.
od 28 000 Kč

Ostatní zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení

BrnoGenerální finanční ředitelství
23 860 - 33 970 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?