Finanční controller - těsná blízkost Plzně

Máte praxi v oblasti finančního controllingu ? Skvělé! Do přátelského týmu, hledáme nového kolegu - Finančního controllera, který bude:

*vytvářet analýzy
* plánovat a kontrolovat náklady
* vytvářet podrobné reportyZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* praxi v oboru alespoň 2 roky
* znalost angličtiny nebo němčiny na komunikativní úrovni (velkou výhodou)
* znalost pokročilejších funkcí v MS Excel
* odolnost vůči stresu, přátelské vystupování, samostatnost

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- atraktivní finanční ohodnocení odpovídající znalostem a zkušenostem
- zázemí mezinárodní společnosti
- stravenky
- příspěvky na penzijní/životní připojištění
- další odborné vzdělávání a osobní rozvoj
- bonusová dovolená dle odpracovaných let

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Financial Controller
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
D#Ulc#407258203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.