Jsme malý tým, který má na starosti Centrum na podporu integraci cizinců v Pardubicích. Hledáme posilu, která bude zajišťovat chod kanceláře a poskytovat kolegům administrativní podporu.Klientské věci zajišťují sociální pracovníci, s klienty – cizinci – tak nepřijdete do přímého styku.V Centru panuje velmi přátelská atmosféra, a proto rádi mezi sebe přijmeme někoho aktivního s týmovým duchem.Co bude náplní Vaší práce?- vedení komplexní administrativy- podíl na organizačním zajištění aktivit centra- příprava podkladů pro měsíční zpracování mezd zaměstnanců a uzavírání smluvních vztahů- vedení pokladny, inventarizace majetku v užívání centra- evidence došlé a odchozí poštyJaké znalosti a dovednosti by Vám neměly chybět?- středoškolské vzdělání s maturitou- velmi dobrý písemný projev- zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, vstřícnostCo Vám můžeme nabídnout my?- práci na HPP týkající se aktuálního společenského dění- zázemí stabilní a stále se rozvíjející státní organizace- zařazení v platové třídě 9 dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů + osobní ohodnocení- odborný růst a možnost účasti na vzdělávacích akcích, Jazykový Bonus- MultiSport kartu- Fond kulturních a sociálních potřeb (po roce v organizaci)- příspěvek na stravování- mobilní telefon se zvýhodněným tarifem od Vodafone i pro soukromé účely - možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů i pro členy rodiny- pracovní dobu: Po, St 7:30-18:00, Út, Čt 7:30-15:00, Pá 7:30-14:00Předpokládaný nástup: ihned / případně dle domluvy.Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok s 3měsíční zkušební dobou a možností dalšího prodloužení.Pokud Vás tato nabídka zaujala, pošlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis.První kontakt e-mailem.