Odborní asistenti v administrativě

Jsme malý tým, který má na starosti Centrum na podporu integraci cizinců v Pardubicích. Hledáme posilu, která bude zajišťovat chod kanceláře a poskytovat kolegům administrativní podporu.
Klientské věci zajišťují sociální pracovníci, s klienty – cizinci – tak nepřijdete do přímého styku.
V Centru panuje velmi přátelská atmosféra, a proto rádi mezi sebe přijmeme někoho aktivního s týmovým duchem.
Co bude náplní Vaší práce?
- vedení komplexní administrativy
- podíl na organizačním zajištění aktivit centra
- příprava podkladů pro měsíční zpracování mezd zaměstnanců a uzavírání smluvních vztahů
- vedení pokladny, inventarizace majetku v užívání centra
- evidence došlé a odchozí pošty
Jaké znalosti a dovednosti by Vám neměly chybět?
- středoškolské vzdělání s maturitou
- velmi dobrý písemný projev
- zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, vstřícnost
Co Vám můžeme nabídnout my?
- práci na HPP týkající se aktuálního společenského dění
- zázemí stabilní a stále se rozvíjející státní organizace
- zařazení v platové třídě 9 dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů + osobní ohodnocení
- odborný růst a možnost účasti na vzdělávacích akcích, Jazykový Bonus
- MultiSport kartu
- Fond kulturních a sociálních potřeb (po roce v organizaci)
- příspěvek na stravování
- mobilní telefon se zvýhodněným tarifem od Vodafone i pro soukromé účely
- možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů i pro členy rodiny
- pracovní dobu: Po, St 7:30-18:00, Út, Čt 7:30-15:00, Pá 7:30-14:00
Předpokládaný nástup: ihned / případně dle domluvy.
Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok s 3měsíční zkušební dobou a možností dalšího prodloužení.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, pošlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis.
První kontakt e-mailem.

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Denisa Ráblová
kariera|suz#cz







Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?